✓ 4th November (Saito Fuyuka 5th November 2018 blog) NEW!

AKB48 Daily News Content. The Real AKB48 Daily

✓ 4th November (Saito Fuyuka 5th November 2018 blog) NEW!

  Serizawa      
✓ こんばんは☺︎︎ // Good evening







本日11月4日をもちまして // Today, in 4th November,
メンバーの今泉佑唯が // Imaizumi Yui
欅坂46を卒業しました。// graduates from Keyakizaka46.



正直まだ実感がわかなくて、// While being unable to sort my mind
心の整理がつかないまま // and the feeling hasn't set in yet,
今日が来てしまいました。// today has come.





生まれつき笑顔なのかと思うほど // She smiles so much
いつも笑顔を絶やさず、// i thought she smile comes naturally for her,
どんな現場でも // No matter what the location is
今泉がいるとその場が暖かくなる // the place becomes warm with Imaizumi
そんなメンバーでした。// She was such a member.


デビュー前のレッスンの行きも帰りも // Before the debut, on our way back and forth to lesson,
毎日5駅くらい歩いて一緒に帰ったり // We walked about 5 stations to go home together,
思い返すと本当くだらない話ばかりでしたが… // All we talk about was nothing but random things...


ギターを背負って歩いている後ろ姿が // Carrying a guitar on your back as you walked,
ギターが歩いているみたいで愛おしくて // It looked more like a guitar is walking, and it was so cute to see
今でもその動画が // Even now i still treasure
大切に残っています☺︎︎// that video


あまりこういう思い出話などを書くのは // I was trying to refrain myself
自分的には控えようと思っていましたが // from writing nostalgic memories
少しだけ書いてしまいました。// but i wrote in just a little.


今泉のファンの方が // There are times when
私の握手会に来てくださることもあって、// Imaizumi's fans come to my lane during handshake
それもとても嬉しかったです。// That made me happy
ありがとうございます。// Thank you very much





これから先は // I want Imaizumi to live in your own way
今泉らしく生きていってほしいです。// from now on



絶対幸せになってほしい。// I want you to be happy.






そしていつまでも // And i want everyone
全員が幸せでいてほしいです。// to always be happy.




それだけが、私の願いです。☺︎︎// That alone is my wish.










それでは、またね。// Well then, see you again









(ブログナンバーが偶然930だった!) // (The blog number is 930, by coincidence!)















齋藤冬優花 // Saito Fuyuka



4th November (Saito Fuyuka 5th November 2018 blog) Salkus Grad Foto Wallpaper MP3 Download Chord Biodata Fakta Profil Pics Gurabia Gravure Facts Eng Sub Translation Blog

Updated!
logoblog

Thanks for reading ✓ 4th November (Saito Fuyuka 5th November 2018 blog) NEW!

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment